Ak chcete poslať sťažnosť, pozrite sa ako na to:
Dodanie/ Problém |
Dodanie do domu |
Kvalita- fotky sú príliš tmavé, svetlé, prehnane farebné( napr. červené tváre/ zelené atď.), fotky nie sú zaostrené a pod.. |
Objednávku čím skôr pošlite naspäť do nášho centrálneho laboratória. |
Pokazený produkt- škvrny, poškrabaný, roztrhaný a pod.. |
Pošlite sťažnosť aj s popisom a fotkou pokazeného produktu v správe na e-mailovú adresu: [email protected] V odpovedi vám pošleme informáciu, či poslané fotky stačia na shválenie reklamácii a o prebehu ďalších krokov.. |
V balíčku nic není |
Napište na adresu: [email protected]
|
Viac produktov v baleni ako v objednavke/ produkty navyše, produkty objednane iným zakaznikom. |
Napište na adresu: [email protected] |
Ak je vaša reklamácia akceptovaná, vrátime vám peniaze za poštovné. Vo reklamačnom formulári pridatej informáciu o tom, aké boli náklady súvisiace s odoslaním zásielky a na aký účet máme odoslať peniaze. Pošli nám číslo účtu a svoje údaje-
V prípade, že údaje nebudú uvedené v reklamačnom formulári, ktorý si odoslal poštou, pošli nám ich emailom. V správe napíš aj číslo objednávky, ktorej sa reklamácia týka a pošli na [email protected]
Zásielky určené na vrátenie nutne odošlite do nášho centrálneho laboratória.
Náklady v prípade odmietnutia reklamácie sú na strane klienta.
Adresa Centrálného Laboratória:
Laboratorium Centralne,
Ul. Olimpijska 16,
96-500 Sochaczew
Empik nevyužíva mimosúdne spôsoby vybavovania reklamácií a vymáhania nárokov so zákazníkmi, ktorí nie sú spotrebiteľmi. Dohľad nad dodržiavaním povinností v oblasti ochrany spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia, ktorá je príslušná pre vybavovanie mimosúdnych sťažností. Spotrebitelia môžu vždy využiť mimosúdne riešenie sporov v rámci Slovenskej obchodnej inšpekcie dostupné na adrese: https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
Vo veci svojich práv, ako aj vo veci sporu medzi ním a spoločnosťou Empik má spotrebiteľ možnosť požiadať o bezplatnú pomoc okresného (mestského) ochrancu práv spotrebiteľov alebo občianske organizácie, ktorých úlohou uvedenou v stanovách je okrem iného ochrana práv spotrebiteľov (napr. Federácia spotrebiteľov, Združenie poľských spotrebiteľov alebo dTest). Informácie pre spotrebiteľov vrátane informácií o možnosti poskytnutia pomoci sú k dispozícii aj na internetovej stránke prednostu Úradu pre ochranu spotrebiteľov: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl), prípadne na stránke Slovenskej obchodnej inšpekcie ( https://www.soi.sk/sk/najcastejsie-otazky/reklamacie.soi ).