Objednávky / zadávanie objednávky
Aký je čas realizácie objednávky?
Čas realizácie sa vždy skladá z času výroby, ktorý je zobrazený na stránke produktu, a z času potrebného na dodanie.Tento čas sa môže meniť v závislosti od toho, ako je vyťažené laboratórium.
Môžem urýchliť čas realizácie objednávky?
Všetky objednávky realizujeme tak rýchlo, ako je to možné. Každá zákazka je pre nás rovnako dôležitá. Čas výroby, ktorý je zobrazený na stránke produktu, závisí od toho, ako je práve vyťažené laboratórium.
Prečo nemôže byť snímka vyvolaná celá, tak ako originálny súbor?
Dnešné fotoaparáty rôznych druhov majú veľa nastavení, preto môžu mať súbory snímok rôzne pomery strán. Vybraný formát fotky má tiež svoj pomer strán, napr. fotka 10 × 15 cm má pomer strán 2:3. Ak má snímka na vyvolanie iný pomer strán, súbor môže byť orezaný. Plochu tlače uvidíš ešte pred pridaním snímok do košíka vo fáze výberu nastavení.
Môžem jednu snímku objednať v rôznych formátoch a na rôznych papieroch?
Vo fáze pridávania snímok do košíka môžeš označiť, v akom množstve a v akom formáte má byť daná snímka vyhotovená. Pre rôzne formáty toho istého súboru umožňujeme vybrať rôzne druhy papiera. Ak má byť jeden súbor vyhotovený v jednom formáte, ale na rôznych druhoch papiera, je treba ho pridať v odpovedajúcom počte.
Ako mám označiť, že daná snímka má byť vyvolaná viac ako jedenkrát?
Vo fáze pridávania snímok do košíka môžeš označiť, v akom množstve a v akom formáte má byť daná snímka vyhotovená. Ak chceš všetky fotky z objednávky vyhotoviť v rovnakom množstve, nad zoznamom fotiek nájdeš možnosť nastavenia parametrov pre všetky súbory pridávané do košíka.
Ako odstrániť fotky z košíka?
V košíku sa pri každej máte nachádza možnosť Odstrániť. Použi ju v prípade, že daný súbor nemá byť vyvolaný.
Ako pridať rámček k jednej snímke a ako ku všetkým?
Vo fáze pridávania snímok do košíka máš možnosť zvoliť si nastavenia pre všetky snímky. V nastaveniach hore na stránke je treba vybrať veľkosť a farbu rámčeka, ktorý má byť nastavený pre všetky fotky.Ak chceš nastaviť rámček pre jednu snímku, stačí ju nájsť v zozname a využiť možnosť Zobraziť/Orezať. V novom okne treba vybrať Rámčeky, poslednú záložku vpravo, a zvoliť ten správny.
Kam mám zadať zľavový kód?
Zľavový kód je možné zadať v košíku. V okne pod možnosťou Pokračovať sa nachádza miesto na zadanie zľavového kódu a jeho potvrdenie tlačidlom Prepočítať.
Ako môžem získať zľavový kód?
Zľavové kódy dostávajú naši zákazníci počas rôznych akcií, o ktorých sú informovaní napr. prostredníctvom bulletinu. Odporúčame sa bezplatne prihlásiť na odber bulletinu, vďaka ktorému naši zákazníci získavajú informácie o našich akciách aj o nových službách ponúkaných portálom empikfoto.sk. Na odber bulletinu sa dá bezplatne prihlásiť na stránkach www.empikfoto.sk. Po prihlásení prejdi na záložku Moje konto a v informáciách o konte vyber Moje údaje. Potom klikni na možnosť Odoberať bulletin.
Môžem do už zadanej objednávky pridať ďalšie produkty?
Do už zadanej objednávky nie je možné pridávať ďalšie produkty. Nie je ani možné spojiť dve rôzne zákazky.
Kde si môžem pozrieť aktuálny stav objednávky?
Aktuálne stavy objednávok sú k dispozícii po prihlásení sa na konto empikfoto.sk a po prechode na záložku Moje konto. V okne Moje objednávky a informácie o konte vyber Všetky objednávky, potom si môžeš pozrieť stav danej zákazky.
Môžem zrušiť len časť objednávky?
Vzhľadom na to, že objednávky idú priamo do výroby, neexistuje možnosť čiastočného zrušenia objednávky.
Ako a kde môžem zrušiť objednávku?
Objednávka sa dá zrušiť v prípade, že ešte nebola poslaná do výroby, alebo ak bola zákazka zadaná s platbou vopred, ale ešte nebola zaplatená. Objednávka čaká na zaplatenie 7 dní. V tom čase je možné ju zrušiť. Možnosť zrušiť objednávku nájdeš v svojom konte. Prejdi na záložku Moje konto a potom v okne Moje objednávky a informácie o konte vyber Všetky objednávky. Zvoľ si tú, ktorú chceš zrušiť.